השכרת שולחנות משחק לכל אירוע ולכל מטרה

אירוע חגיגת בר המצווה מזמן הפך למשהו הרבה יותר מהגיל שבו הילד עולה לתורה והופך למבוגר בעיניי היהדות. למעשה, על מנת שהאירוע אכן יצדיק את שמו, על ההורים למצוא פתרונות רבים ומגוונים לכך שלכולם יהיה מעניין וכיף לכל אורך האירוע.

השכרת שולחנות משחק לבר מצווה – לא טרנד, אלא קלאסיקה

מדי שנה מופיעים טרנדים חדשים שמטרתם הינה ליצור את האטרקציות הטובות ביותר, כאלה שיאפשרו למבוגרים ולילדים ליהנות מכל העולמות: המבוגרים רוצים להרגיש סיפוק על העבודה הקשה שהם השקיעו (לא רק באירוע עצמו, אלא בהורות כולה), והילדים – להתגאות בפני החברים שלהם על כך שיש להם את בר המצווה ה"שווה" ביותר. וכאמור, מדובר במשימה כלל לא פשוטה, שעל מנת לעמוד בה יש להתעלות על טרנדים רבים. אך ככל שמדובר במשחקי שולחן כמו כדורגל, סנוקר, הוקי, זוהי כבר קלאסיקה שעמדה במבחן הזמן

למה שולחנות משחק?

שולחנות משחק לבר מצווה זה אחד הטרנדים האחרונים שנכנס לזירה יחסית לא מזמן. יש לכך מספר סיבות, ופעמים רבות מדובר אפילו במשהו שמושך את המבוגרים לא פחות מהילדים! קודם כל, כולם אוהבים לשחק. בטלפונים, במחשב, בקונסולות, אין כיום ילד (וגם הורה, בואו נודה באמת) שלא משחק. יחד עם זאת, השולחנות באירוע מזכירים את הדרך שבה היו משחקים פעם, לא כל אחד תקוע במסך שלו, אלא כאשר היו הולכים לקניונים אחרי בית הספר ומשחקים במקומות המיועדים לכך. לפעמים יש שולחנו משחק גם בבתים, אך ממש לא לכולם, והאתגר לשחק מול כל החברים מהכיתבה הוא גדול. לכן, מדובר באטרקציה שתעניק המון הנאה להורים וילדים כאחד, ואפשר להיות רגועים – יותר מזה, אוכל ומוזיקה טובה כבר לא צריך שום דבר! רק כדאי לחשב בצורה נכונה את מספר המשתתפים ולהעמיד כמות מספקת של שולחנות המשחק האהובים.

מהיכן משכירים?

בעבר לא היו מביאים שולחנות משחק כגון הוקי שולחן, כדורגל שולחן, סנוקר וכו', אלא פשוט מארגנים אירוע במקום שבו משחקים. היו אפשר ליהנות מכל העולמות ולהביא את השולחנות ישירות לאולם האירועים. עם זאת, כמו עם כל הספקים בתחום האירועים, חשוב מאוד למצוא את הנציג האיכותי ביותר, שמאפשר להיות בשליטה על כל הפרטים הקטנים של ההזמנה, נותן אפשרויות בחירה מספיק נרחבות ונותן שירות ברמה הגבוהה ביותר. פעמים רבות ניתן להשכיר משחקי שולחן לבר מצווה מספק שמתמחה במספר תחומים, כגון הספקה של קונסולות, רובוטים, ואטרקציות נוספות שהפכו למקובלות מאוד בקרב המבלים באירועים מכל הסוגים. מומחים בתחום האירועים יכולים לספק לכם גם רעיונות נוספים כיצד לבדר את האורחים שלכם על בסיס התקציב שעומד ברשותכם. בשורה התחתונה, מה שהכי חשוב בעניין זה הינו ליצור את האווירה הייחודית המתאימה למשפחה שלכם ולבר השמחה המאושר שמתחיל את דרכו הלא פשוטה בנפתלי גיל ההתבגרות.

דילוג לתוכן