חגיגה בסנוקר לערב הגיבוש הבא שלכם

מתכננים את ערב הגיבוש הבא שלכם? פעילות המשלבת שולחנות ביליארד ושולחנות משחק אחרים, הם הטרנד הבא המומלץ כאטרקציה מלהיבה לערב גיבוש עובדים.

מה קורה במהלך הפעילות?

שולחנות ביליארד היו מאז ומתמיד מושא תשוקתם של אנשים רבים, מהרגע שבו ראו את הכדורים הצבעוניים והמבריקים המונחים על השולחן הירוק. השליטה במשחק, היכולת להתרכז, וחוויית הניצחון יכולים להוסיף ערך מוסף רב לערב גיבוש מהנה שתארגנו לעובדים שלכם.

משחקי סנוקר לא עוסקים רק בחבטה בכדורים על מנת לנצח. ספורט זה מציע היבטים רבים ושונים, שיכולים להועיל גם ליעדים של הארגון שלכם.

שולחנות הסנוקר – מציעים משחק פיזי

להסתובב סביב שולחן הביליארד ולהכות בכדור, אולי לא נראה כמו משהו מיוחד, אבל זה גורם לשחקנים לעמוד על הרגליים ולהתנועע. התנועות המיועדות להכות בכדור בזווית המדויקת, או יישום הספין המדויק הנדרש לשליטה קפדנית במוט ובחבטה, מצריכים אלפי שעות של אימונים כדי להפוך לשחקנים מובילים. ספורט זה משפר את הקואורדינציה של העין והיד, ומלמד את השחקן כיצד לשמור על גופו רגוע ושקט, תוך כדי שהוא מניע רק את הזרוע בלבד.

כלומר, לשמור על שקט גם בזמנים של לחץ. כמו לחץ בעבודה.

שולחנות הסנוקר – מציעים משחק מנטלי

כל חבטה היא שונה והשחקן נדרש לקבל מספר רב של החלטות שעליו לקבל בכול חבטה. אם אתם רוצים להיות טובים בביליארד, תצטרכו לחשוב קדימה ולתכנן את מסלול החבטה שלכם.

אם אין לכם מוצא, תצטרכו לחשוב על משחק הגנה ולשקול גם את יכולות היריב שלכם.

הביליארד ילמד את העובדים שלכם סבלנות רבה, הערכה לזולת וענווה, כשהם רואים את היריב שלהם משחק, והם לא יכולים לעשות שום דבר בנדון.

שולחנות הסנוקר – מציעים משחק חברתי

ליגות, טורנירים, מועדונים חברתיים, אולמות סנוקרס – כול אלה מפגישים קבוצה מגוונת של אנשים, כדי ליצור קהילה של שחקנים. והפעם הקבוצה כולה מורכבת מצוות העובדים שלכם.

ליד השולחן, זה לא משנה אם העובד התקבל לעבודה רק בחודש שעבר, או שהוא אחד המנהלים הוותיקים, לא משנה אם הוא צעיר או מבוגר, גבוה או נמוך, חזק או חלש – כל אחד יכול לשחק וליהנות מהספורט הנהדר הזה.

שולחנות הסנוקר ילמדו את צוות העובדים שלכם לקיים אינטראקציה עם אחרים בסביבה רגועה או בסביבה תחרותית עם לחץ גבוה – גם אם מדובר בשחקן מתחיל שפוגש את השולחן לראשונה, וגם אם זה שחקן מנוסה שכבר זכה במספר טורנירים.

איך להשתפר במשחק הסנוקר?

ערב גיבוש בסנוקר יכול להיות הזדמנות נהדרת להפגיש את העובדים שלכם עם הספורט המרתק, ואולי לפתוח בפניהם את ההזדמנות ליהנות עד כדי רצון להתמיד ולהשתפר כשחקני סנוקר בעתיד.

הביליארד הוא ספורט, ולכן, כמו כל ענף ספורט אחר דורש אימון ותרגול של הגוף והנפש, כדי לפתח את הכישורים הנדרשים להצטיינות.

הנה כמה טיפים שיעזרו לעובדים שלכם לשפר את המשחק שלהם, על סמך רמת המיומנות שלהם:

שחקן מתחיל

לפני שאתה מפתח הרגלים רעים, הדבר הטוב ביותר שאתה צריך לעשות זה לעבוד על התנועות הבסיסיות. היכולת להיות עקביים ולהצליח לחבוט בכדורים באמינות – היא חיונית ביותר לשחקני ביליארד, וזה גם מה שהופך את הספורט הזה למהנה יותר.

כשתלמדו כיצד להחדיר נכון את הכדור למקומו, כדאי גם להבין את הפיזיקה של האינטראקציות השונות. אחרי כל חבטה או תנועה שהחמצתם, נסו להבין מדוע התוצאה הייתה שונה ממה שתכננתם.

שחקן ברמת הביניים

אם כבר רכשתם את יסודות הביליארד הטובים, סביר להניח שתרצו לשפר את היכולת לחבוט היטב בעקביות ולשלוט היטב בכדור. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות זה לחזור שוב ושוב ושוב על החבטות. תרגול מסוג זה יכול לעתים קרובות להיות משעמם, אבל זה ימלא אתכם בסיפוק לאחר שתשלטו היטב ברזי המשחק.

אם אתם באמת רציניים בניסיון להשתפר, כדאי להיעזר במדריך טוב. יש תחומים רבים בספורט זה שבהם אתם עלולים להיתקל בבעיות, ומדריך מומחה יוכל להעניק לכם את ההכוונה האישית, כך שתוכלו להשתפר ולעלות לשלב הבא.

שחקן ברמה מתקדמת

רוב העבודה של שחקן מיומן היא עבודה על האסטרטגיה והמנטליות. עליכם להכניס את עצמכם למצבי לחץ שיספקו לכם מוטיבציה להתרכז ולהצליח להכות בכדורים במיומנות. ניתן לפתח אסטרטגיה באמצעות צפיה במשחקים תחרותיים וניתוח ההחלטות שמקבלים השחקנים המובילים בטורניר.

ולבסוף, כיוון שמדובר במשחק שהוא גם פיזי וגם מנטלי, העובדים והארגון כאחד יכולים להרוויח רבות מעריכת ערב גיבוש כחגיגה בסנוקר.

דילוג לתוכן